Conseils? Lun - sam 9:00 - 18:00
Livraison gratuite à partir de €40
Pharmacie reconnu
Livraison rapide

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Account aanmaken

    Waarom zou ik een apotheek online account aanmaken?

    Je hoeft een account aan te maken. We zijn dit verplicht door het federaal agentschap voor geneesmiddelen en gezondheidsproducten (fagg) omdat we geneesmiddelen verkopen. het is natuurlijk wel weer een extra wachtwoord om te onthouden maar je profiteert van aardig wat voordelen.

    Niet langer meer bij elke bestelling je gegevens invullen.
    Altijd een overzicht van je openstaande orders.
    Pas je contact- en verzendgegevens zelf aan.
    Al je facturen overzichtelijk onder één dak.
    Snel en handig retourneren

    Hoe maak ik zo'n Apotheek Online account aan?

    Heel simpel. Je bent slechts enkele muisklikken verwijderd van je persoonlijke account.

    Klik op de knop Account rechts bovenaan de pagina kies voor Bewaar mijn gegevens voor een volgende keer
    Vul je e-mailadres, (zelf te verzinnen) wachtwoord en contactgegevens in.
    Klik op de knop Bewaar mijn gegevens... en je bent klaar.

  • Bestelling plaatsen

    Online bestellen is niet ingewikkeld op apotheek online. In enkele stappen kies je een product, hoe je wilt betalen en wanneer je het pakketje wilt ontvangen of ophalen.

    Stap 1: Product selecteren

    Plaats het product in je winkelmandje door op de groene bestelknop te drukken.

     

    Stap 2: Winkelwagen

    Je vindt je winkelwagen altijd bovenaan de pagina terug. Eenmaal je winkelwagen geopend, zie je uit welke producten je bestelling bestaat en kan je de details bekijken.

     

    Stap 3: Inloggen

    Heb je al je eigen apotheek online account? Meld je dan hier aan.

    Nog geen apotheek online account? Klik op doorgaan en er wordt automatisch een account voor u aangemaakt.

     

    Stap 4: Adresgegevens en betaalwijze

    Waar mogen we de bestelling naartoe sturen? Vul hier je persoons- en adresgegevens in.

    Spijtig genoeg moet betalen ook gebeuren. Selecteer hier de betaalwijze van jouw voorkeur.

     

  • Bestelling wijzigen

    Net een bestelling gedaan maar ben je iets vergeten. Of heb je het product toch niet nodig. Geen probleem! Neem direct contact op met onze klantendienst. Zolang de bestelling de apotheek nog niet verlaten heeft, kunnen we deze direct voor je wijzigen of annuleren.

    Is je pakketje al onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos. Heb je het pakket wel bij de postbode geaccepteerd? Dan zijn de verzendkosten bij een retourzending ook voor onze rekening.

  • Wachtwoord vergeten

    Wachtwoord vergeten? Geen probleem. Zolang je je e-mailadres nog weet, komt alles in orde. Klik op de knop inloggen rechts bovenaan de pagina. In de pop-up zie je onderaan de link Paswoord vergeten? Klik hierop, vul je e-mailadres in en druk op Stuur paswoord. We sturen je vervolgens binnen enkele minuten een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Retour à la liste